USOSweb dla Studenta


USOSweb dla Studenta

Często nazywany „wirtualnym dziekanatem”, pozwala studentom między innymi sprawdzić swój plan studiów, uzyskane oceny z poszczególnych zajęć, przyznane stypendia, a także naliczone opłaty za usługi edukacyjne, wypełnić ankiety ewaluacyjne czy skontaktować się z prowadzącym zajęcia lub innymi studentami w grupie zajęciowej. Login do aplikacji otrzymasz na prywatny adres e-mail podany podczas rekrutacji na studia, a hasło ustalisz na podstawie procedury opisanej na stronie:

Logowanie i zmiana danych osobowych

Logowanie

Loginem do konta w systemie USOSweb dla studentów i doktorantów jest numer albumu zaś dla pracowników unikatowy identyfikator złożony zwykle z imienia i nazwiska.

W razie problemów z logowaniem do systemu postępuj wg poniższej instrukcji:

  1. jeśli nie pamiętasz loginu, to skontaktuj się z dziekanatem/sekretariatem bądź wydziałowym/instytutowym informatykiem
  2. jeśli nie pamiętasz hasła, to skorzystaj z opcji „zapomniane hasło”, która wymaga posiadania aktualnego prywatnego adresu e-mail

    W przypadku pracowników zatrudnionych etatowo adres ten jest pobierany z bazy kadrowej – Dział Kadr

    Hasło powinno składać się z co najmniej 8 znaków (duże/małe litery i cyfry) i nie może zawierać polskich liter.
  3. jeśli adres e-mail jest niepoprawny, to udaj się do odpowiedniej jednostki (czyt. „Zmiana danych osobowych”) w celu jego aktualizacji
  4. jeśli po wykonaniu powyższych kroków nadal masz problem z zalogowaniem się do systemu USOSweb, to skontaktuj się z administratorem systemu: usosweb@uwr.edu.pl

Zmiana danych osobowych

Zmiany danych (m.in. adresu e-mail, serii i numeru dowodu osobistego, itp.) możesz dokonać:

  1. w dziekanacie lub sekretariacie, jeśli jesteś studentem/doktorantem,
  2. w Dziale Kadr, jeśli jesteś pracownikiem naukowo-dydaktycznym zatrudnionym etatowo, w przeciwnym wypadku w jednostce, w której jest się zatrudnionym.

Instrukcje

Pozostałe aplikacje webowe stanowiące ważny element systemu USOS

Archiwum Prac Dyplomowych w którym zamieścisz swoją pracę dyplomową i zostanie przeprowadzona elektronicznie procedura związana z uzyskaniem dyplomu studiów wyższych.

Serwis udostępniający do wypełnienia ankiety na różne tematy dla studentów, absolwentów oraz pracowników, wypełniając ankietę można wyrazić opinie na różne tematy i tym samy wpływać na podejmowane na Uczelni decyzje.

Rejestracja żetonowa, gdzie będziesz mógł zapisać się na zajęcia z wychowania fizycznego oraz z języków obcych.

Mobilna wersja systemu USOS na smartfony z systemem Android 5.0+ (do pobrania z Google Play) oraz iOS 10+ (do pobrania w APP Store), w której możesz między innymi sprawdzić swój plan zajęć, uzyskane oceny z zal/ egz., komunikować się z prowadzącym oraz innymi studentami w grupie zajęciowej. 

Projekt "Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego

NEWSLETTER