EZD

EZD

EZD – system Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją

By uzyskać dostęp do systemu EZD, Państwa przełożony musi złożyć wniosek do Działu Usług Informatycznych.

Taki wniosek składamy elektronicznie za pomocą systemu HELPDESK.

Jak to zrobić? Poniżej linki do filmów wyjaśniających obsługę systemu EZD, wszystko krok po kroku.

INSTRUKCJA OBSŁUGI SYSTEMU EZD

Filmy instruktażowe to przystępna forma instrukcji jak korzystać z systemu EZD (dostępnych poniżej).

Istnieją również dwa podręczniki dedykowane do systemu EZD:

  1. Podręcznik wydany przez Podlaski Urząd Wojewódzki.
  2. Wersja skrócona podręcznika wydanego przez Podlaski Urząd Wojewódzki.

Ponad to zachęcamy Państwa do zapoznania się z Katalogiem dobrych praktyk – stosowanie przepisów kancelaryjno archiwalnych w Uniwersytecie Wrocławskim. Katalog powstał w Archiwum UWr i w przystępny sposób tłumaczy zawiłości Instrukcji Kancelaryjnej funkcjonującej na Naszej Uczelni.

BEZPIECZNE POŁĄCZENIE (VPN) DLA UŻYTKOWNIKÓW EZD

JAK ZALOGOWAĆ SIĘ DO EZD ZA POMOCĄ VPN

W sytuacji gdy chcemy zalogować się do systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) z poza sieci wewnętrznej uniwersytetu (np. komputer w domu, na wydziale) powinniśmy najpierw stworzyć bezpieczne połączenie z serwerami uczelni (VPN) za pośrednictwem programu Global Protect.

  1. Nie wiem, czy mój komputer jest podłączony do sieci wewnętrznej uniwersytetu, jak to sprawdzić?
    By sprawdzić czy potrzebują Państwo zainstalowania programu Global Protect proszę w pisać w dowolnej przeglądarce internetowej adres strony ezd: https://prod-ezd.uwr.edu.pl/
    Jeśli pojawi się okno do logowania w systemie oznacza to, że są Państwo w sieci wewnętrznej uniwersytetu i VPN nie jest  potrzebny. W sytuacji gdy strona się nie uruchomi, oznacza to iż potrzebują Państwo skorzystać z programu VPN.
  2. Jak zainstalować program Global Protect służący do obsługi połączenia VPN?
    Na stronie pomocy Działu Usług Informatycznych  znajduje się kompleksowa instrukcja instalacji:
    https://old.pomoc.uwr.edu.pl/KnowledgeBase/126
    Jeśli na etapie instalacji lub logowania do usługi VPN napotkają Państwo na problemy prosimy o kontakt z Działem Usług Informatycznych pod adresem: pomoc@uwr.edu.pl  lub z Państwa lokalnym administratorem IT

DODATKI DO SYSTEMU EZD

Poniżej link do programu ADDIN, umożliwiający otwieranie plików word i excel bezpośrednio w EZD.

Projekt "Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego

NEWSLETTER