Awaria sprzętu

awaria komputera

Awaria sprzętu

Procedury zgłaszania awarii

Procedura zamawiania serwisu komputera w ramach umowy DUI/8/U/2025/GG
z firmą ATUT KOMPUTER

Całość procesu odbywa się na platformie Helpdesk do zgłaszania wniosków o pomoc IT.
Logowanie i podstawowe informacje: https://pomoc.uwr.edu.pl/KnowledgeBase/95

Osoba z jednostki zamawiającej usługę naprawy komputeraDokonuje zgłoszenia w systemie Helpdeskowym na stronie https://pomoc.uwr.edu.pl/
Logowanie: skrócony login czyli pierwsza litera imienia i bez odstępu nazwisko (np. Jan Kowalski zaloguje się jako jkowalski, a Ewa Wierzbicka zaloguje się jako ewierzbicka). Hasło takie jak do poczty. W razie problemów pomoże powyższa baza wiedzy i/lub Informatyk.
Po zalogowaniu należy kliknąć dodaj sprawę a następnie kafelek Zgłoszenie naprawy komputera.
Do wypełnienia w formularzu jest pole Kategoria gdzie trzeba wskazać swój wydział lub Administrację centralną oraz informacje dotyczące problemu wraz z dokładną lokalizacją urządzenia i opisem objawów. Konieczne są również informacje o osobie w jednostce będącej kontaktem dla serwisu i odbiorcą faktury przesyłanej mailem.
Informatyk dedykowany do obsługi tej jednostkiWeryfikuje zgłoszenie kontaktując się z użytkownikiem i/lub fizycznie sprawdzając urządzenie.
Na tym etapie może czasem dojść do rozwiązania problemu (i wtedy zamknięcia sprawy bez potrzeby wzywania serwisu).
Gdy uzna to za zasadne Informatyk w celu przekazania sprawy do serwisu  klika w zielonym polu Rozpoczynam realizację, a NASTĘPNIE wpisuje komentarz „Proszę o wycenę naprawy”. Jeżeli informatyk ma jakieś dodatkowe informacje w sprawie, w szczególności techniczne uwagi dla serwisu wpisuje je również w komentarzu.
Serwis zewnętrznyDokonuje  wyceny materiałów, które będą potrzebne do naprawy i wpisuje kwotę netto w kolejnym komentarzu.
Informatyk dedykowany do obsługi tej jednostkiOcenia zasadność naprawy za zaproponowaną kwotę biorąc pod uwagę takie czynniki jak stan techniczny urządzenia, jego wiek, istotność dla jednostki utrzymania jego sprawności, itp.
Jeżeli wg. opinii Informatyka naprawa jest zasadna wpisuje komentarz „Naprawa zasadna. Jednostkę zamawiającą proszę o akceptację i podanie źródła finansowania”.
Osoba z jednostki zamawiającej usługę naprawy komputeraWpisuje  nowy komentarz „Potwierdzam i podaję źródło finansowania …”
Serwis zewnętrznyDokonuje naprawy WYŁĄCZNIE po podaniu przez jednostkę zamawiającą źródła finansowania.
Po zakończeniu usługi serwis wpisuje w Helpdesku komentarz „Dokonano naprawy” z ewentualnymi dodatkowymi uwagami dla jednostki zamawiającej i dla Informatyka.
Informatyk dedykowany do obsługi tej jednostkiJeżeli jednostka sama nie wykona poniższego kroku wpisuje jako nowy komentarz „Proszę jednostkę zamawiającą o potwierdzenie sprawności urządzenia”.
Osoba z jednostki zamawiającej usługę naprawy komputeraPotwierdza możliwość normalnego korzystania użytkowników z urządzenia wpisując komentarz „Potwierdzam sprawność urządzenia”.
Informatyk dedykowany do obsługi tej jednostkiZamyka zgłoszenie w Helpdesku klikając w zielonym polu Rozwiązane.
Serwis zewnętrznyPrzesyła fakturę na adres mailowy podany w zgłoszeniu.

Procedura zamawiania serwisu zasilacza awaryjnego w ramach umowy DUI/7/U/2024/GG
z firmą MicrOne sp. z o.o.

Całość procesu odbywa się na platformie Helpdesk do zgłaszania wniosków o pomoc IT.
Logowanie i podstawowe informacje: https://pomoc.uwr.edu.pl/KnowledgeBase/95

Osoba z jednostki zamawiającej usługę naprawy UPSDokonuje zgłoszenia w systemie Helpdeskowym na stronie https://pomoc.uwr.edu.pl/
Logowanie: skrócony login czyli pierwsza litera imienia i bez odstępu nazwisko (np.. Jan Kowalski zaloguje się jako jkowalski, a Ewa Wierzbicka zaloguje się jako ewierzbicka). Hasło takie jak do poczty. W razie problemów pomoże powyższa baza wiedzy i/lub Informatyk
Po zalogowaniu należy kliknąć dodaj sprawę a następnie kafelek Zgłoszenie naprawy UPS
Do wypełnienia w formularzu jest pole Kategoria gdzie trzeba wskazać swój wydział lub Administrację centralną oraz informacje dotyczące problemu wraz z dokładną lokalizacją urządzenia i opisem objawów. Konieczne są również informacje o osobie w jednostce będącej kontaktem dla serwisu i odbiorcą faktury przesyłanej mailem
Informatyk dedykowany do obsługi tej jednostkiWeryfikuje zgłoszenie kontaktując się z użytkownikiem i/lub fizycznie sprawdzając urządzenie
Na tym etapie może czasem dojść do rozwiązania problemu (i wtedy zamknięcia sprawy bez potrzeby wzywania serwisu)
Gdy uzna to za zasadne Informatyk w celu przekazania sprawy do serwisu  klika w zielonym polu Rozpoczynam realizację, a NASTĘPNIE wpisuje komentarz „Proszę o wycenę naprawy”. Jeżeli informatyk ma jakieś dodatkowe informacje w sprawie, w szczególności techniczne uwagi dla serwisu wpisuje je również w komentarzu
Serwis zewnętrznyDokonuje  wyceny materiałów, które będą potrzebne do naprawy i wpisuje kwotę netto w kolejnym komentarzu
Informatyk dedykowany do obsługi tej jednostkiOcenia zasadność naprawy za zaproponowaną kwotę biorąc pod uwagę takie czynniki jak stan techniczny urządzenia, jego wiek, istotność dla jednostki utrzymania jego sprawności, itp.
Jeżeli wg. opinii Informatyka naprawa jest zasadna wpisuje komentarz „Naprawa zasadna. Jednostkę zamawiającą proszę o akceptację i podanie źródła finansowania”
Osoba z jednostki zamawiającej usługę naprawy UPSWpisuje  nowy komentarz „Potwierdzam i podaję źródło finansowania …”
Serwis zewnętrznyDokonuje naprawy WYŁĄCZNIE po podaniu przez jednostkę zamawiającą źródła finansowania
Po zakończeniu usługi serwis wpisuje w Helpdesku komentarz „Dokonano naprawy” z ewentualnymi dodatkowymi uwagami dla jednostki zamawiającej i dla Informatyka
Informatyk dedykowany do obsługi tej jednostkiJeżeli jednostka sama nie wykona poniższego kroku wpisuje jako nowy komentarz „Proszę jednostkę zamawiającą o potwierdzenie sprawności urządzenia”
Osoba z jednostki zamawiającej usługę naprawy UPSPotwierdza możliwość normalnego korzystania użytkowników z urządzenia wpisując komentarz „Potwierdzam sprawność urządzenia”
Informatyk dedykowany do obsługi tej jednostkiZamyka zgłoszenie w Helpdesku klikając w zielonym polu Rozwiązane
Serwis zewnętrznyPrzesyła fakturę na adres mailowy podany w zgłoszeniu

Procedura zamawiania serwisu projektora w ramach umowy DUI/5/U/2025/GG
z firmą ATUT KOMPUTER

Całość procesu odbywa się na platformie Helpdesk do zgłaszania wniosków o pomoc IT.
Logowanie i podstawowe informacje: https://pomoc.uwr.edu.pl/KnowledgeBase/95

Osoba z jednostki zamawiającej usługę naprawy rzutnikaDokonuje zgłoszenia w systemie Helpdeskowym na stronie https://pomoc.uwr.edu.pl/
Logowanie: skrócony login czyli pierwsza litera imienia i bez odstępu nazwisko (np.. Jan Kowalski zaloguje się jako jkowalski, a Ewa Wierzbicka zaloguje się jako ewierzbicka). Hasło takie jak do poczty. W razie problemów pomoże powyższa baza wiedzy i/lub Informatyk
Po zalogowaniu należy kliknąć dodaj sprawę a następnie kafelek Zgłoszenie naprawy rzutnika
Do wypełnienia w formularzu jest pole Kategoria gdzie trzeba wskazać swój wydział lub Administrację centralną oraz informacje dotyczące problemu wraz z dokładną lokalizacją urządzenia i opisem objawów. Konieczne są również informacje o osobie w jednostce będącej kontaktem dla serwisu i odbiorcą faktury przesyłanej mailem
Informatyk dedykowany do obsługi tej jednostkiWeryfikuje zgłoszenie kontaktując się z użytkownikiem i/lub fizycznie sprawdzając urządzenie
Na tym etapie może czasem dojść do rozwiązania problemu (i wtedy zamknięcia sprawy bez potrzeby wzywania serwisu)
Gdy uzna to za zasadne Informatyk w celu przekazania sprawy do serwisu  klika w zielonym polu Rozpoczynam realizację, a NASTĘPNIE wpisuje komentarz „Proszę o wycenę naprawy”. Jeżeli informatyk ma jakieś dodatkowe informacje w sprawie, w szczególności techniczne uwagi dla serwisu wpisuje je również w komentarzu
Serwis zewnętrznyDokonuje  wyceny czynności i materiałów, które będą potrzebne do naprawy i wpisuje kwotę netto w kolejnym komentarzu
Informatyk dedykowany do obsługi tej jednostkiOcenia zasadność naprawy za zaproponowaną kwotę biorąc pod uwagę takie czynniki jak stan techniczny urządzenia, jego wiek, istotność dla jednostki utrzymania jego sprawności, itp.
Jeżeli wg. opinii Informatyka naprawa jest zasadna wpisuje komentarz „Naprawa zasadna. Jednostkę zamawiającą proszę o akceptację i podanie źródła finansowania”
Osoba z jednostki zamawiającej usługę naprawy rzutnikaWpisuje  nowy komentarz „Potwierdzam i podaję źródło finansowania …”
Serwis zewnętrznyDokonuje naprawy WYŁĄCZNIE po podaniu przez jednostkę zamawiającą źródła finansowania
Po zakończeniu usługi serwis wpisuje w Helpdesku komentarz „Dokonano naprawy” z ewentualnymi dodatkowymi uwagami dla jednostki zamawiającej i dla Informatyka
Informatyk dedykowany do obsługi tej jednostkiJeżeli jednostka sama nie wykona poniższego kroku wpisuje jako nowy komentarz „Proszę jednostkę zamawiającą o potwierdzenie sprawności urządzenia”
Osoba z jednostki zamawiającej usługę naprawy rzutnikaPotwierdza możliwość normalnego korzystania użytkowników z urządzenia wpisując komentarz „Potwierdzam sprawność urządzenia”
Informatyk dedykowany do obsługi tej jednostkiZamyka zgłoszenie w Helpdesku klikając w zielonym polu Rozwiązane
Serwis zewnętrznyPrzesyła fakturę na adres mailowy podany w zgłoszeniu

Procedura zamawiania serwisu urządzenia drukującego w ramach umowy DUI/6/U/2025/GG
z firmą STAN-MIT sp. z o.o.

Całość procesu odbywa się na platformie Helpdesk do zgłaszania wniosków o pomoc IT.
Logowanie i podstawowe informacje: https://pomoc.uwr.edu.pl/KnowledgeBase/95

Osoba z jednostki zamawiającej usługę naprawy drukarkiDokonuje zgłoszenia w systemie Helpdeskowym na stronie https://pomoc.uwr.edu.pl/
Logowanie: skrócony login czyli pierwsza litera imienia i bez odstępu nazwisko (np.. Jan Kowalski zaloguje się jako jkowalski, a Ewa Wierzbicka zaloguje się jako ewierzbicka). Hasło takie jak do poczty. W razie problemów pomoże powyższa baza wiedzy i/lub Informatyk
Po zalogowaniu należy kliknąć dodaj sprawę a następnie kafelek Zgłoszenie naprawy drukarki
Do wypełnienia w formularzu jest pole Kategoria gdzie trzeba wskazać swój wydział lub Administrację centralną oraz informacje dotyczące problemu wraz z dokładną lokalizacją urządzenia i opisem objawów. Konieczne są również informacje o osobie w jednostce będącej kontaktem dla serwisu i odbiorcą faktury przesyłanej mailem
Informatyk dedykowany do obsługi tej jednostkiWeryfikuje zgłoszenie kontaktując się z użytkownikiem i/lub fizycznie sprawdzając urządzenie
Na tym etapie może czasem dojść do rozwiązania problemu (i wtedy zamknięcia sprawy bez potrzeby wzywania serwisu)
Gdy uzna to za zasadne Informatyk w celu przekazania sprawy do serwisu  klika w zielonym polu Rozpoczynam realizację, a NASTĘPNIE wpisuje komentarz „Proszę o wycenę naprawy”. Jeżeli informatyk ma jakieś dodatkowe informacje w sprawie, w szczególności techniczne uwagi dla serwisu wpisuje je również w komentarzu
Serwis zewnętrznyDokonuje  wyceny czynności i materiałów, które będą potrzebne do naprawy i wpisuje kwotę netto w kolejnym komentarzu
Informatyk dedykowany do obsługi tej jednostkiOcenia zasadność naprawy za zaproponowaną kwotę biorąc pod uwagę takie czynniki jak stan techniczny urządzenia, jego wiek, istotność dla jednostki utrzymania jego sprawności, dostępność innych drukarek w jednostce itp.
Jeżeli wg. opinii Informatyka naprawa jest zasadna wpisuje komentarz „Naprawa zasadna. Jednostkę zamawiającą proszę o akceptację i podanie źródła finansowania”
Osoba z jednostki zamawiającej usługę naprawy drukarkiWpisuje  nowy komentarz „Potwierdzam i podaję źródło finansowania …”
Serwis zewnętrznyDokonuje naprawy WYŁĄCZNIE po podaniu przez jednostkę zamawiającą źródła finansowania
Po zakończeniu usługi serwis wpisuje w Helpdesku komentarz „Dokonano naprawy” z ewentualnymi dodatkowymi uwagami dla jednostki zamawiającej i dla Informatyka
Informatyk dedykowany do obsługi tej jednostkiJeżeli jednostka sama nie wykona poniższego kroku wpisuje jako nowy komentarz „Proszę jednostkę zamawiającą o potwierdzenie sprawności urządzenia”
Osoba z jednostki zamawiającej usługę naprawy drukarkiPotwierdza możliwość normalnego korzystania użytkowników z urządzenia wpisując komentarz „Potwierdzam sprawność urządzenia”
Informatyk dedykowany do obsługi tej jednostkiZamyka zgłoszenie w Helpdesku klikając w zielonym polu Rozwiązane
Serwis zewnętrznyPrzesyła fakturę na adres mailowy podany w zgłoszeniu

Projekt "Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego

NEWSLETTER