
Problem informatyczny, z komputerem? – Zgłoś na: pomoc@
Na Uniwersytecie Wrocławskim funkcjonuje wsparcie IT – to kilkadziesiąt informatyczek i informatyków ulokowanych na wydziałach i w jednostce centralnej. Pomogą zarówno w kwestiach softwarowych jak i hardwarowych; ze sprzętem i oprogramowaniem. Często są w stanie pomóc zdalnie, kiedy trzeba, spotkają się z Tobą i Twoim „pacjentem” na miejscu. By się z nimi skontaktować, wystarczy wysłać maila lub wejść na platformę Helpdesk. Na co można liczyć?
Korzystanie z Helpdesk DLA STUDENTÓW wygląda tak:
Zgłaszasz problem bezpośrednio do informatyków. Jak?
Istnieją dwa sposoby skontaktowania się z obsługą informatyczną UWr
- wysyłając email ze swojej uniwersyteckiej skrzynki mailowej (1234567@uwr.edu.pl) z opisem problemu na adres helpdesk@uwr.edu.pl
- poprzez zalogowanie się na stronie www https://pomoc.uwr.edu.pl i napisanie zgłoszenia
Zaloguj się na stronie https://pomoc.uwr.edu.pl używając swojego identyfikatora (czyli: 1234567@uwr.edu.pl) i hasła przypisanego do skrzynki pocztowej.
Jeżeli dokładnie opiszesz problem – czy poprzez maila czy na platformie HelpDesk, uzyskasz rozwiązanie lub informację, jak dalej postępować.
Wszystko masz w jednym miejscu – Nie musisz dzwonić po wydziałach i szukać pomocy informatycznej. Nie musisz „polować” na informatyka na korytarzu. Wszelkie pytania zadaj w HelpDesku.
Co otrzymasz po zalogowaniu się do helpdesk:
- masz możliwość szybkiego zgłoszenia problemu lub zadanie pytania
- masz wgląd w swoje zgłoszenia oraz w uzyskane odpowiedzi i rozwiązania problemów
- możesz komunikować się z osobą, która realizuje Twoje zgłoszenie.
- masz możliwość korzystania z „Bazy wiedzy”. Może Twój problem nie jest odosobniony a sposób jego rozwiązania został już opisany i rozwiążesz go samodzielnie
Korzystanie z Helpdesk DLA PRACOWNIKÓW UWr oznacza:
- że kontaktujemy się z jednym punktem, który oferuje stałą i natychmiastową dostępność specjalistów z zakresu informatyki. Jest to doświadczony i profesjonalny zespół, który szybko zdiagnozuje problem, znajdzie rozwiązanie lub przekieruje do kompetentnych osób.
- że nie musimy dzwonić na znane numery do pracowników IT, do których i tak nie można się dodzwonić. Nie musimy „polować” na informatyka na korytarzu.
- możliwość wyboru sposobu, w jaki chcesz się kontaktować z osobami z IT:
- poprzez stronę www https://pomoc.uwr.edu.pl
- pisząc na adres pomoc@uwr.edu.pl
- poprzez czat aplikacji Teams z użytkownikiem pomoc@uwr.edu.pl
- że po zalogowaniu do helpdesk:
- zawsze masz wgląd w status realizacji zgłoszenia,
- możesz komunikować się z osobą realizującą Twoje zgłoszenie,
- że w przypadku problemów z realizacją zgłoszenia możesz w prosty sposób informować osoby zarządzające o problemach powołując się na numer zgłoszenia
- możliwość korzystania z „Bazy wiedzy” (https://old.pomoc.uwr.edu.pl/KnowledgeBase) udostępnionej dla wszystkich; może Twój problem nie jest odosobniony a sposób jego rozwiązania został już opisany i możesz rozwiązać go samodzielnie
- wysoki poziom bezpieczeństwa; helpdesk pozwala na weryfikację tożsamości osoby zgłaszającej problem
- że pracownicy helpdesku mogą wspierać użytkowników na bieżąco podczas rozmowy, bez konieczności przemieszczania się, niezależnie od miejsca w jakim przebywa osoba zgłaszająca problem
- łatwe wnioskowanie o: dostępy do systemów, utworzenie skrzynek pocztowych, utworzenie domen, tworzenie stron www; wszystkie operacje realizujemy elektronicznie – bez konieczności marnowania papieru
- szeroką gamę usług – kompleksową obsługę zgłaszanych problemów dotyczących sprzętu lub oprogramowania